Bank Spółdzielczy w Krośniewicach

Bankowość Internetowa

Bankowość
Internetowa

Nawigacja

  • Zasady reklamacji  |  

Treść strony

Bank Spółdzielczy w Krośniewicach w związku z wejściem w życie  Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż  podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego  rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami lub osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, wspólnikami spółek cywilnych oraz rolnikami jest Rzecznik Finansowy, Al. Jerozolimskie 87, 02-001 Warszawa, https://rf.gov.pl/

Bank Spółdzielczy w Krośniewicach w związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informuje iż podmiotem uprawnionym właściwym do pozasądowego rozwiązywania sporów powstałych pomiędzy Bankiem a konsumentami jest Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00 – 030 Warszawa, http://www.knf.gov.pl/regulacje/Sad_Polubowny/

Zasady składania reklamacji, skarg i wniosków

Formularz reklamacji osoby fizycznej

Formularz reklamacji osoby fizycznej - karta płatnicza

Formularz reklamacji klienta instytucjonalnego

Formularz reklamacji klienta instytucjonalnego - karta płatnicza

Dane Kontaktowe

Bank Spółdzielczy w Krośniewicach
ul. Toruńska 5
99-340 Krośniewice
NIP: 7750000924
REGON: 000502380
Tel: 24 252 30 66
bskrosniewice@ld.home.pl

Godziny Otwarcia

Bank Spółdzielczy w Krośniewicach

Pn - Pt  7:30 - 16:30

Oddziały Banku Spółdzielczego w Krośniewicach

Pn - Pt  7:30 - 14:30
 

Licznik odwiedzin

Zobacz nasze statystyki
Nasz serwis odwiedziło już
124447

SWIFT Code:

Międzynarodowy numer
banku BIC odbiorcy

ikona SWIFT code
GBWCPLPP

 

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku "Graficzna wersja strony" znajdującego się w górnej części witryny.